world-news

darmowe automaty do gier na prawdziwe pieniądze

Badanie GambleAware spędzony w partnerstwie ze Stowarzyszeniem kibiców, wykazały, że tylko 10% fanów uważa, że ich kluby robią wystarczająco dużo, aby zachęcić bezpiecznych stawek i oświecenia kibiców o ryzyko hazardu.Ankieta ponad 1200 kibiców wykazały, że 88% kibiców uważa, że jest im łatwiej niż kiedykolwiek, aby wziąć udział w impulsywne dziennych.Tylko 13% uczestnicy zgodzili się, że byłby szczęśliwy, gdyby ich klub sponsorem hazard firma, przy czym respondenci szczególnie krytycznie odnosili się do poręczenie poszczególnych graczy, na przykład do niedawnej transakcji Wayne 'a Rooney' a z 32-letnim graczem.Fani również byli zaniepokojeni tym, że młodzi kibice niepotrzebnie narażone na wiadomości o grach hazardowych.Mark Этчес, dyrektor generalny GambleAware, powiedział: "Wyniki sondażu podkreślają obawy kibiców, że kluby piłkarskie i gier hazardowych firmy mogłyby zrobić więcej w celu promowania bezpiecznych stawek i sprawić, że ludzie, zwłaszcza młodzież, uświadomić sobie ryzyko."Ta ankieta jest częścią kampanii GambleAware Bet Regret, działający wcześniej w tym roku, aby zapobiec kłopoty hazardu w wielkiej Brytanii.Teraz, w drugim etapie, GambleAware poinformowała, że pierwsza fala jej kampanii żalu o zakładach otrzymała 61% - wą rozpoznawalność wśród swoich odbiorców. darmowe automaty do gier na prawdziwe pieniądze.