archive

kasyno w el paso tx

spadku hazardu acau – zwłaszcza w segmencie VIP – гемблинга-otwiera nowe możliwości dla marketingu poleceń kasyno, mówi jeden z wysokich rangą liderów branży?"Jest to czas, kiedy dostaniemy pozwolenie na robienie rzeczy, które są bardzo kreatywni, zamiast tego, aby wszyscy mówili: "Oto jak to zrobić"," wyjaśnił panie Clayton kasyno w el paso tx. . ?"VIP-to w relacji jeden na jeden",-powiedział kierownik marketingu Galaxy Entertainment. - To jest pytanie typu "Ja wiem Jacka, i Jack przychodzi i gra tu [w moim kasynie]".A teraz z powodu przesunięcia rynku... dochód [może być] powróci z powrotem[podopiecznym], ale tak naprawdę z... pojawienie się masy na mnie bardzo podekscytowany, bo ona gra na moim terenie".??Dwa lata temu wszystkie [operatorzy Makau] gonią za kilkoma setkami graczy.To miałoby znaczenie dla wszystkich P i L [rachunku zysków i strat].Teraz jesteś bardziej koncentruje się na obsłudze kilkudziesięciu tysięcy - powiedział panie Clayton. - Ale nadal chcesz uzyskać wyższy dochód.A to oznacza – w naszym przypadku – zmusić ludzi do handlu stamtąd, skąd mogliby udać się gdzie indziej w Makau.Bo zawsze znajdzie się miejsce tańszego.E dodał:" Aby wygrać tę "grę" w Makau teraz, [operator] muszą pozostać wierni sobie z punktu widzenia tego, co uważasz za jądrem swojej marki.W naszym przypadku chodzi o jakość produktu, orientacji na obsługę i autentyczności tego, co robimy – czy to jedzenie, czy coś jeszcze.Nigdy nie idziemy na kompromis w tej sprawie".??Wszyscy starają się poprawnie budować swój biznes.A reklamę trzeba traktować jako inwestycję, a nie jako luksus, - powiedział panie Clayton. ?"My [operatorzy], bez wątpienia, wszystko robimy wszystko, co możliwe w tej chwili, aby upewnić się, że zachowujemy kontrolę nad kosztami, ale ciągle ulepszać nasz wpływ – w szczególności w Chinach" - powiedział. ?Potrzebujesz prawdziwej ociężałym reklama, aby wygrać w kasynie [rynek gier] w tej chwili?Raczej nie - wyjaśnił.Ale to, że firmy muszą robić, mówi on, to być проворными i robić właściwe sugestie graczy lub potencjalnym graczom w odpowiednim czasie. ?- W sumie, do uzdrowiska atrakcji przyciągniesz do siebie całkowitą masę [klientów].Ale to, co naprawdę przygotowywa ich, więc to jest to, co widzą jako funkcji "zagrałem dzień, mam dzisiaj".... Wszystkie [operatorzy] grają na tym..ty [gracz] lub bezpłatne swoje jedzenie, albo bilet na prom.. ma tesco wszystkie dostępne okienka dostawy. . chodzi w tym chwilowe zaspokojenie do codziennego gracza" - wyjaśnił e: "Z technologiami cyfrowymi trzeba być już "w grze".A to oznacza, że mówisz dziś na obiad, aby przyciągnąć klienta dziś wieczorem." zanim potencjalny klient opuści Chiny, może być również pociągnięty przez operatora casino za pomocą cyfrowych wiadomości o unikalnych ofert za pośrednictwem sieci społecznościowych.Klienci mogą również być wniesiona za pomocą członkostwa w dodatkowej karcie.W przypadku Galaxy Entertainment, to jego klub GEG Privilege, gdzie członkowie mogą zdobywać punkty na boisku, które mogą być umarzane za npc przedmioty i usługi?-Twój klub nagród.. terraria jak zdobyć więcej wyposażyć sloty. . legalnie to może być mapa stylu życia, - powiedział panie Clayton. "To daje ci dostęp do sklepów, hoteli i, oczywiście, punktów związanym z grami [koszty].Podczas gdy wcześniej ta mapa była wyłącznie motywacyjnego kartą do gier, wraz z pojawieniem się [w Makau] tych centrów handlowych, tych restauracji, tych zintegrowanych ośrodków ludzie teraz są podpisywane na wyróżnienie mapę niekoniecznie do gier, ale dla całego dostępu [dostępna].I to pozwala następnie komunikować się z nimi bezpośrednio".?? Ciągle rzucam wyzwanie drużynie mediów komunikacji Galaxy [Entertainment] i cyfrowy zespół produkować istotne i naprawdę wysokiej jakości treści dla tej publiczności, która teraz staje się bardzo duży.Gdy masz członkowie w portalach społecznościowych, graniczące z 700 000 800 000, zaczynasz obejmować znaczną publiczność", – oświadczył on.pan Clayton dodał: "Firmy mogą kupować" członkowie "w portalach społecznościowych, ale staramy się ich nie kupować".Ale wysiłki, związane nie tylko z maklerską za джанкеты, ale i z tzw. "miękkie kosztami", w tym casino, blokujące luksusowe pokoje hotelowe dla dużych graczy, nawet w środku boomu wyższych rolek, miały pewną presję na rentowność stołów i rentowność za gracza VIP segmencie, wskazał pan Clayton. ??Nie można przekraczać rentowność masowego klienta", - oświadczył on. "Jeśli robisz przejście – w całości – od VIP-zorientowane przedsiębiorstwa do masowego firmie,-nie z dnia na dzień, a z czasem – z punktu widzenia EBITDA [zysk przed odsetkami, opodatkowaniem, amortyzacją i amortyzacji], to [rozwój rentowności] jest materialnym.Nie ma znaczenia, jakie są te "konkurencyjne" porozumienia.Jeśli masz dobrą dyscyplina wokół" компинга", i masz dobrą kontrolę wokół niego, to ogromny biznes zawsze będzie miał większą wydajność [na dolara wydanego na gracza]"-wyjaśnił.Galaxy Entertainment niedawno otworzyła pawilon VIP Room – właściwie 41,-utworzenie cache-przestrzeń dla tzw. "premii masowego" segmentu, z minimalnymi stawkami od HKD2,000 (258 dolarów USA) do HKD10,000.Oto, gdzie generuje większość swoich przychodów... i to dotyczy stosunków",-powiedział pan Clayton.pan Clayton, ze swojej strony, powiedział, że zwrócił się do spektrum graczy, to pomaga nie tylko mieć szereg gier i niezależnych usług w różnych cenach w jednym dużym ośrodku, ale i mieć portfolio nieruchomości?- Mamy już portfolio w Makau.Mamy Galaxy Macau w górnej części, StarWorld Hotel w środku i Broadway Macau w bardziej dostępnym koniec" fan club lady luck kasyno. . Podczas VIP-boomu Makau był znany swoim nieustannym naciskiem na żywo dealerskiej grach bakarat.Teraz nawet duzi gracze w bakarata żądają szereg usług hazardowych, takich jak poker, powiedział pan Clayton.Firma niedawno otworzyła Pavilion Poker – w zasadzie swobodnej poker room cash play – w centrum swoich gier piętra w Galaxy Macau.r Clayton powiedział: "musisz spojrzeć na swoją grę piętro w całości-na podstawie różnych cenowych punktów, wszystkich różnych segmentów, wszystkich różnych gier.Teraz nie można pozwolić sobie zostawić sobie otwarte dla poziomu zadowolenia z siebie, gdy mówisz: "Ja nie udzielam, bo to nie przynosi tyle pieniędzy, ile jakaś inna dziedzina tutaj".Rzeczywiście trzeba powiedzieć:"czy mamy wybór, czy mamy wybór, czy mamy gry, czy u nas cena, czy mamy usługi?" a dodał: "nie Chodzi w jednej wielkich armat, nie w jednej dużej puli.Chodzi o kontynuacji podróży z klientem".