popular

ile australia wydaje na reklamy hazardu

Operator GVC Holdings, wkrótce przemianowany w Entain, ogłosił, że zatrudnił naukowca specjalizującego się w internecie-zależności, aby pomóc firmie w jej wysiłkach zmierzających do większej ochrony graczy.Dr Mark Griffiths, profesor uzależnień behawioralnych i psychologii w Ноттингемском uniwersytecie Trenta, przeprowadzi audyt bieżącego odpowiedzialnego rozgrywki GVC dla oceny jego skuteczności.Następnie zaproponuje poprawy, oparte na ponad 30-letnim doświadczeniu w tej dziedzinie.Spotkanie jest częścią nowego kierunku generalnego dyrektora GVC Shae Сегева dla firmy.W zeszłym tygodniu ogłosił dwóch strategicznych filarach zrównoważonego rozwoju i wzrostu.Zaangażowanie GVC odpowiedzialnego hazardu jest częścią nowej Karty zrównoważonego rozwoju firmy.W ramach tej Karty stabilności GVC uruchamia swój program Advanced Responsibility Care, która będzie korzystać naukowa analiza zachowań graczy, dla wzmocnienia ochrony graczy.Zdaniem spółki, Griffiths będzie odgrywać istotną rolę w tym programie.Profesor również wykorzysta istniejące partnerstwo GVC przy Harvard szkołą medyczną, która obecnie dwa lata jest w pięcioletnim badaniu zależności.Komentując powołanie Griffiths, Segev powiedział: "wiemy, że najbardziej odpowiedzialny operator będzie najbardziej udany operatora, co leży u podstaw naszej nowej strategii."Nasze inwestycje w nowe technologie oraz współpraca z dr Griffiths i Harvard wspierają nasze silne zaangażowanie zapewnienia klientom najbardziej bezpieczne i przyjemne doświadczenie dla graczy".Wcześniej w tym miesiącu GVC ogłosiła, że będzie rebranding jako Entain, pod warunkiem uzyskania zgody akcjonariuszy. ile australia wydaje na reklamy hazardu.