popular

szanse na ręce pokerowe w texas holdem

W świecie, w którym dane odgrywają większą rolę niż kiedykolwiek, czy może gry sektor zrobić więcej, aby dotrzeć do analizy danych?Dyrektor generalny Polymatica Mark Hinds zwrócił się wyłącznie do Gambling Insider, aby odpowiedzieć na to samo pytanie...Co sprowadza cię w świat analizy danych?Dołączyłem do data analytics w 1996 roku w Dunnhumby, która była bardzo mała firmą, której Tesco zlecał zrozumieć swoich danych Clubcard.Pomysł polegał na tym, że jeśli jesteśmy w stanie zrozumieć naszych klientów, możemy wygrać.Reszta to historia, ponieważ Tesco nadal mieć ogromny sukces.Tak że to był wypadek, że znalazłem się w małej firmie, która wymyślał świat klienta analitycy.To był genialny przypadek; czas-to wszystko w życiu.Powiedz nam o tym, czym zajmuje się Polymatica, i o historii firmy.Полиматика trwa już około siedmiu lat.W ciągu pierwszych pięciu lat nie było klientów, a po prostu zespół niezwykle żywych ludzi, którzy chcą tworzyć oprogramowanie.Problem, który widzieli, polegał na tym, że istnieje wiele firm business intelligence, ludzi, którzy są dość ciężkie użytkownikami programu Excel.Wtedy masz właściciele problemów, które mają problemy, które trzeba rozwiązać.Ale niniejszej osi w środku niej nie było.Dlatego tak irytują, że zdecydowaliśmy się wyjść i stworzyć oprogramowanie, aby pokonać tę lukę.Ich ogromny przełom, kiedy zatrudnili kilka osób z branży gier, którzy wiedzieli procesory graficzne (GPU).Procesory graficzne jak sprinterzy, a procesory-na десятиборцев.Wraz z tym, próbowałem rozwiązać problem uzyskać ogromne danych o klientach i sprawiają, że naprawdę łatwe do zrozumienia właścicielem firmy.Kiedy Polymatica demonstrował swoje oprogramowanie, widziałem jego blask, a ja myślę, że oni nie nawet rozumieli, jak to było dobrze.W rzeczywistości, Polymatica to platforma poradnictwa i przetwarzania danych klientów.To pomaga organizacjom zrobić trzy rzeczy: pracować nad tym, na jakie naprawdę wielkie pytania muszą odpowiadać danych; po drugie, wspieramy ich w odpowiedziach na te pytania; po trzecie, zapewnić technologię, która pomoże ci to zrobić.Gdy w firmie nie było klientów, pracowała wyłącznie na inwestycje, od tych, którzy uwierzyli w produkt i wizję założyciela.Najważniejsze dla mnie było: chcesz mieć coś bezpiecznego.Więc tutaj można zobaczyć, że trzeba było być geniuszem, aby rozwiązać ten problem, i zajęło wiele lat.Dlatego, gdy to zobaczyłem, pomyślałem, że to bardzo defensywny próbki technologii.Jakie usługi oferujesz?Mamy trzy usługi.Za wszystko płacą normalni klienci.Niektórzy klienci z sektorów, które nie były dobrze utrzymane (z których gier jest jednym z nich), często chcą uzyskać wsparcie w wyszukiwaniu problemów, a następnie zajmować się nimi, a także stroną techniczną.Wcześniej używaliśmy outsourcing analitycy; teraz wszyscy chcą ją инсорсировать, bo teraz ludzie widzą analiz jako podstawowe kompetencje.Niektórzy klienci przychodzą do nas i mówią: "robimy A i B jest naprawdę dobrze, ale chcemy technologii" szanse na ręce pokerowe w texas holdem. Niektórzy powiedzą: "chcemy wsparcia w tym wszystkim".Jak myślicie, co Polymatica może przynieść w świat gry?Jeśli spojrzeć na każdy sektor i zrozumieć klienta, to zobaczysz, że niektóre sektory robią to dobrze, ale nie wiele.Te, które naprawdę udają, mają tendencję do rycerza.Jeśli spojrzeć na Tesco, naprawdę преуспевавшую w latach 90-tych, to zobaczysz, że wszyscy sprzedawcy patrzyli na to, co robili, i stworzył programy lojalnościowe-pierdolić.Bankowość dobrze spełnia kredytowe agencje ratingowe.Wiele innych właściwie nie mieli takiego rycerza.Jeśli spojrzeć na gry, to zobaczysz, że tworzenie dużych platform-jest to ogromna technologiczna zadanie.Wyobraź sobie stworzenie platformy, która obsługuje wiele różnych gier na całym świecie 24/7 chord gitar aku jatuh cinta ruletka. W miarę jak stają się bardziej dojrzały, trzeba patrzeć nie tylko na rozwiązanie trudnych problemów, ale i na istotę oferty.To marka i doświadczenie.To prawda, ale w grach to marka, który masz, i doświadczenie, które można utworzyć dla klientów.Co oferujemy?Jeśli naprawdę chcesz mieć fantastyczny klienta doświadczenie, to najlepszy sposób, aby to zrobić-naprawdę zrozumieć dynamikę graczy.Jeśli pójdziesz dziś na wiele platform do gier, to pojawi się menu, w których gry są przedstawione w różny sposób.Automaty mogą być сегментированы na tematy filmów czy sportu, ponieważ istnieje przypuszczenie, że tak właśnie gracze wybierają gry.W rzeczywistości to nie jest tak.Jeśli spojrzeć na graczy automaty do gier, to jedna z najważniejszych rzeczy-to mechanika, która stoi za grami.Dlatego są skłonni szukać gry tych samych producentów, a nie jedne i te same tematy.To nawet odnosi się do czegoś jak Netflix.Mimo wszystko rozmowy o nauce, której używają, ja jako klient mogę znaleźć to bardzo rozczarowujące.To samo i z Amazon Music.Zrobić tak, aby klientom było łatwiej znaleźć to, co chcą, jest to, co można zrobić, past produkty pokazywali to, ale duże firmy zdecydowały się nie przywiązują wagi do tego.Z jakimi jeszcze dziedzinami pracujesz i czy istnieje podobieństwo z tym sektorem?Oczywiście, że kultura jest bardzo dojrzała wśród detalistów spożywczych.Co robią naprawdę dobrze, tak to zrozumienie różnych potrzeb klientów i zmiana podstawowego oferty wokół nich.Następnie budują strategię danych, która idzie prosto przez biznes.Te sektory wykonali naprawdę dobrą robotę, mówiąc: "Ty nasi główni klienci, jakie obietnice chcesz, abyśmy wykonali i jak budujemy strategię ich realizacji?" Gry na pewno mogą z tego wyciągnąć wnioski.To inna branża, ale są tam ogromne korzyści w zmianie klienta doświadczenia.Ostatnio pracował z tym dostawcą.Czego nauczyłeś się z tego doświadczenia?Faktycznie pracujemy z trzema lub czterema.Praca jest podzielona na dwa ciekawe kierunki.Jeden z nich-zrozumienie tego, jak gracze współpracują z platformą w te dni, a więc zrozumienie, jakie innowacje należy wprowadzić na rynek.Nowe gry są na rynku cały czas – jak rzeczywiście można pomóc ludziom zrozumieć, jakie innowacje wprowadzić na rynek?Niektórzy gracze będą poruszać się na pewien rodzaj gry, który im się podoba.To, co widzimy, to konieczność zrównoważenia i wymieszać oferty dla gracza, dlatego zalecamy wprowadzanie innowacji w tych obszarach, które, być może, za mało serwisowany.Możemy także wykorzystywać dane, aby zobaczyć, jak bonus bardziej efektywnie.W tej chwili jest bardzo niezdarna.Widać, że ludzie przychodzą, wykorzystują dodatkowy zakład i już nigdy więcej nie grają.Staramy się zwiększyć cykl życia graczy.Jak myślicie, геймификация może pomóc w tym zakresie?Zdecydowanie.Jeśli zrobicie krok poza klientów, z którymi pracuję, naprawdę powinien spojrzeć na las Vegas.Chłopaki, потратившие fortunę, nie robili darmowych zakładów.Nawet w cyfrowym świecie super-хайроллеры sterowane są jak VIP-y.Chodzi o ich doświadczeniu.W tym przypadku cyfrowe operatorzy wciąż mogą uczyć się od świata fizycznego.To, że nie jesteś w kasynie, nie przeszkadza ci zaoferować klientom darmową przejażdżkę limuzyną lub grać inaczej.Z jakimi problemami zmierzą się firmy z analizy danych w 2019 roku, szczególnie w grze w sektorze?Po pierwsze, to oczywiste, ale pobieranie danych w postaci odsetek.Ty jak bierzesz to za pewnik, ale prawda jest taka, że dla większości firm dane trochę zagmatwane.Często ludzie wydają dużo pieniędzy na przechwytywanie danych.Są zdenerwowani, nie jest w stanie uzyskać dane niezbędne do odpowiedzi na ich pytanie.Zespół data science także czasami więcej obsesję na punkcie techniki, niż biznes-problem.Istnieje taki problem, gdy właściciel firmy chce uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, ale specjalista ds społeczne koszty hazardu australia. przetwarzania danych reaguje na niego bardzo skomplikowany sposób.Lub zainwestowali w narzędzia BI, gdzie istnieje kilka statycznych pulpitu nawigacyjnego, a wewnętrzna część skutecznie zablokowana.Myślę, że jest to dość powszechnie.Tu dochodzimy do kolejnego pytania: jak to bezpłatne narzędzie w ręce użytkownika biznesowego?Ludzie praktycznie stawiają funkcjonalność i techniczny, wyższe od człowieka.Wygrywają te wirtualne firmy, które stawiają pytanie "dlaczego" na pierwsze miejsce przed swoimi klientami.Specjaliści ds luke bryan soaring eagle bilety na kasyno. przetwarzania danych będą tylko jeszcze bardziej rozciągnąć.Rzeczywistość jest taka, że tworzysz ten wielki atut, a popyt na niego jest ogromny, ale firmy nadal mogą odczuwać rozczarowanie.Jakie są cele Polymatica na ten rok i czy masz jakieś konkretne cele związane z przemysłem gier?Rzeczywistość jest taka, że chcę stworzyć historię, równie znaną i poważnej, jak Tesco.Chcę pracować z błyszczącymi firmami, zmienić branżę.Historie sukcesu klientów-to najlepsze historie, które możesz mieć.Jeśli twoi klienci latają i pożyczają ciebie, przynajmniej częściowo, to jest genialne.Najlepiej chcemy, aby jedna lub dwie gry firmy trzymali się innego podejścia, naprawdę myśleli o swoich graczy i stworzył ogromną popularność ze względu na to.Nie musi to być fizyka jądrowa lub сверхсложно.Moje główne dążenie w grach-zrobić coś prostego, ale to, że nikt inny nie robi.Dowód będzie w odbiornikach.Chcesz, aby gracze powiedzieli, że bardzo im się podobało to doświadczenie. judi slot online depozyt pulsa indosat.