experts-news

jak się masz wiedzieć

Po ogłoszeniu Kambi o zwiększeniu przychodów o 22% do €76,2 mln ($86,3 mln) w roku 2018 (pełna recenzja tutaj) Gambling Insider spotkał się z dyrektorem generalnym Christiana Найленом, aby omówić wskaźniki dostawcy w 4 kwartale 2018 roku, poprawa cen akcji i to, jak jego rosnąca aktywność w USA może się równać z istniejącym biznesem w Europie.Po uruchomieniu w USA w trzecim kwartale, jak w czwartym kwartale porównano dzielnice w miarę rozwoju swoich operacji w USA?Jesteśmy bardzo zadowoleni.Obrót i indeksy rosną.Marża wciąż była bardzo silna.Trudno przewyższyć zeszłoroczną marżę w 9,7%, ale przy 8,5% ona jeszcze wyższa, niż oczekiwano.Jak NFL była dla ciebie po początkowym pośpiechu i emocji na początku sezonu w Trzecim kwartale?Na samym początku mieliśmy wiele bardzo dobrych wyników.Wyniki zostały zrównane w czwartym kwartale, ale w NFL nie jest tak dużo meczów, a marża jest bardzo silnie uzależniona od tego, czy są dobre lub złe wyniki sportowe.Cena akcji Kambi wzrosła ponad dwukrotnie w porównaniu z rokiem ubiegłym-ze 104 szwedzkich koron ($11,28) do 210 koron szwedzkich jak się masz wiedzieć. Jak pan ocenia dynamikę cen akcji i jak trudno było utrzymać wzrost, gdy tak wiele firm hazardowych ostatnio mocno spadły ceny swoich akcji?Myślę, że cena naszych akcji też była nieco obniżona rok temu.Do 4 kwartału 2017 roku mieliśmy naprawdę złe dzielnice, gdy dochodziło do depozytu.Jest to jeden z powodów, ale przez ostatni rok wydarzyło się wiele bardzo pozytywnych wydarzeń.PASPA został odwołany, i zrobiliśmy kilka bardzo dobrych podpisów w USA.Podpisaliśmy umowę z ATG w Szwecji.W sumie to był fantastyczny rok dla nas, i myślę, że, być może, jesteśmy w innej sytuacji, niż większość innych firm hazardowych.Jesteśmy wyłącznie dostawcą sportowych książek, więc myślę, że PASPA wywarła na nas większy pozytywny wpływ, niż niektóre inne firmy.W swoim raporcie za 4 kwartał 2018 roku wspomina prognoza Kambi, że w tym roku mogą pojawić się jeszcze sześć państw, w tym Connecticut, Massachusetts i Michigan.Które z tych państw będzie najbardziej opłacalna i dlaczego?Myślę, że to zależy od trzech rzeczy.Po pierwsze, ludność tego państwa.Po drugie, czy będą zwierzęta online, zakłady sportowe, i po trzecie, jak rozmieszczone dostęp na rynek.Jeśli wygrasz klienta, który ma tylko dwie możliwe licencji w małym stanie, to może być tak opłacalne, jak zdobyć klienta, w stanie, który dziesięć razy więcej, ale z 20 licencjami.Trudno powiedzieć, jaka jest sytuacja, dopóki nie zobaczysz zasady.Każdy stan w USA, prawdopodobnie bardziej interesujące dla nas, niż wszystko, co dzieje się w Europie, gdzie wszystko, co się dzieje, dzieje się na krajowej bazie.W USA od samego początku nie ma konkurencji.Nasi operatorzy zajmują wiodącą pozycję na rynku w New Jersey, i zdecydowanie zajmujemy wiodącą pozycję na rynku w Pensylwanii.Wiemy, że nie mówi o konkretnych liczbach względem dochodów w USA, ale co można powiedzieć o kierunku dochodów w USA w czwartym kwartale i jak im naprzeciw?To zależy od tego, ile państw otwiera się i jak szybko, ale przez kilka lat amerykańska część naszego biznesu może być nawet więcej, niż nasz europejski biznes.W porannej rozmowie o dochodach wspomniałeś o wpływie stawki podatkowej w Pensylwanii.W jakim stopniu utrudnia negocjowanie transakcji tam?Nie ma to wpływu na to, jak pracujemy, ponieważ my sami nie zajmujemy się marketingiem.Problem po stronie operatora, ale bierzemy udział dochodów po opodatkowaniu, więc to na pewno ma wpływ na nasze dochody.Dziś rano w rozmowie telefonicznej również wspomniano, że marża w USA była niższa niż w Europie.Dlaczego to jest?Teoretycznie marża może być niższa niż w USA, gdzie stawki w większości są robione na północnoamerykańskie sporty, gdzie ludzie nie mogą postawić na remis, a zyski są zwykle wyższe.Korzystanie z akumulatorów mniej powszechne w stanach ZJEDNOCZONYCH niż w Europie.Jak będą porównywane wyniki za 4 kwartał 2018 roku na podobnej podstawie, gdy факторинге wydajności do już istniejących klientów i rynków?Nie prowadziły żadnych cyfr na ten temat, ale mogę powiedzieć, że jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak pracowaliśmy z już istniejącymi klientami.Nasz wzrost przychodów był spowodowany nie tylko naszych operacji w USA.Jakie są twoje ogólne oczekiwania na 2019 rok?Myślę, że znajdujemy się w fantastycznym położeniu.Naprawdę sprawdzają się na rynku amerykańskim.Mamy bardzo silne możliwości z nowymi klientami, które są ustawione zająć silną udział w rynku.Myślę, że również dobrze siedzą w Ameryce Łacińskiej i Europie. kiedy automat kasynowy ma zamiar uderzyć.